Παρά την αβεβαιότητα στις αγορές και τους σαρωτικούς δασμούς Τραμπ, η Μέγκαν Μαρκλ φαίνεται απτόητη. Με φόντο τις προβλέψεις για ύφεση στην αμερικανική οικονομία, η Δούκισσα του Σάσεξ δηλώνει σίγουρη για το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα.
Σε συνέντευξή της στο Fortune Magazine, η 43χρονη Μέγκαν Μαρκλ προέβλεψε πως οι νέοι δασμοί του Τραμπ θα ρίξουν τις ΗΠΑ σε ύφεση, χωρίς όμως να ανησυχεί για το μέλλον του brand της, με την ονομασία «As Ever».
Εξάλλου, η πολυτελή αλλά «προσβάσιμη» σειρά της με μαρμελάδες, μέλια, τσάγια και μείγματα για γλυκίσματα, ξεπούλησε μέσα σε λιγότερο από μία ώρα.

«Πιστεύω πως σε κάθε περίοδο ύφεσης, οι άνθρωποι εξακολουθούν να αναζητούν μικρές ανέσεις, πράγματα που μπορούν να τους προσφέρουν χαρά», δήλωσε η Μαρκλ, παρουσιάζοντας τα νέα της προϊόντα, τα οποία κυμαίνονται σε τιμές από 9 έως 28 δολάρια.
Η σειρά προϊόντων της, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Netflix, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων βαζάκι με μέλι αξίας 28 δολαρίων, βρώσιμα διακοσμητικά ζαχαροπλαστικής και μαγειρικής, όπως flower sprinkles στα 15 δολάρια, μείγματα για κρέπες και μπισκότα στα 14 δολάρια, μαρμελάδα βατόμουρο σε «συσκευασία-ενθύμιο» επίσης στα 14 δολάρια και επιλογή από τσάγια με κόστος 12 δολάρια.

Τα οκτώ προϊόντα της συλλογής τέθηκαν προς πώληση διαδικτυακά την περασμένη εβδομάδα και ξεπούλησαν μέσα σε λιγότερο από μία ώρα.
Η Μαρκλ σημείωσε πως τα προϊόντα της κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στις ΗΠΑ, πράγμα που τα προστατεύει προς το παρόν από τις επιπτώσεις των νέων δασμών.
«Αυτή τη στιγμή, όλα τα προϊόντα μας παράγονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, επομένως δεν αναμένουμε οι δασμοί να μας επηρεάσουν άμεσα», ανέφερε.
Ωστόσο, δήλωσε ότι έχει επίγνωση της ευρύτερης οικονομικής εικόνας και των πιθανών συνεπειών για τους καταναλωτές.
«Αλλά αν εξετάσουμε το γενικότερο πλαίσιο και πώς αυτό θα επηρεάσει την καθημερινότητα των καταναλωτών, είμαι πολύ ευγνώμων που, από τα πρώτα στάδια της σύλληψης αυτής της μάρκας, ήθελα να δημιουργήσω προϊόντα που δείχνουν πολυτελή, αλλά είναι προσβάσιμα και προσιτά», δήλωσε.

Αναφερόμενη στη φιλοσοφία τιμολόγησης του «As Ever», η Μαρκλ τόνισε: «Θα δείτε ότι η πλειονότητα των κωδικών προϊόντων μας κοστίζει κάτω από 20 δολάρια. Από τη δική μας σκοπιά, και σίγουρα από τη δική μου, ακόμη και στην επέκταση της μάρκας, τα πράγματα πρέπει να παραμένουν προσβάσιμα».
Η επιχειρηματική κίνηση της Μαρκλ, σε συνεργασία με το Netflix, εντάσσεται στο ευρύτερο στρατηγικό πλάνο της δημόσιας παρουσίας της.
Τον Ιανουάριο αποκαλύφθηκε η εμπορική της συνεργασία με την πλατφόρμα, ενώ τον Μάρτιο έκανε πρεμιέρα και η νέα της μαγειρική εκπομπή, «With Love, Meghan». Ωστόσο, όπως σημειώνει η New York Post, οι κριτικές υπήρξαν σφοδρές, με χαρακτηρισμούς όπως «ανώφελη» και «άσκηση ναρκισσισμού» να ξεχωρίζουν ως οι πιο ήπιες.