Μαρία Αντωνά: Απρόοπτο μετά το «Καλοκαίρι Παρέα» – «Άγιο είχα…»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τυχερή μέσα στην ατυχία της ήταν η Μαρία Αντωνά κατά την επιστροφή της από το πλατό της εκπομπής “Καλοκαίρι Παρέα”. Όπως αποκάλυψε η ίδια μέσα από story στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, το λάστιχο του αυτοκινήτου της παρουσίασε έντονο φούσκωμα την ώρα που βρισκόταν εν κινήσει.

Ευτυχώς, το περιστατικό δεν πήρε δυσάρεστη τροπή, με την ίδια να γράφει ανακουφισμένη:  «Αφού δεν έσκασε την ώρα που οδηγούσα, άγιο είχα…». Παράλληλα,  η παρουσιάστρια δημοσίευσε την φωτογραφία του προβληματικού λάστιχου, το οποίο έχει ένα τεράστιο  «καρούμπαλο».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.