Δέσποινα Βανδή: Επέστρεψε στην καθημερινότητα της μετά την περιπέτεια της υγείας του Βασίλη Μπισμπίκη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά από μια πολύ δύσκολη εβδομάδα, με τον σύντροφό της Βασίλη Μπισμπίκη να βρίσκεται στο νοσοκομείο, η Δέσποινα Βανδή επέστρεψε στην καθημερινότητά της.

Ο γνωστός ηθοποιός μετά από δύο χειρουργικές επεμβάσεις πήρε εξιτήριο, με την σύντροφό του να στέκεται βράχος στο πλευρό του.

Το πρωί της Πέμπτης, η Δέσποινα Βανδή αποφάσισε να πάει στις προπονήσεις της, τις οποίες προσπαθεί να μη χάνει, διατηρώντας έτσι τις άψογες αναλογίες της. Η τραγουδίστρια δημοσίευσε ένα βίντεο στα Instagram Stories της από την ώρα που έκανε πιλάτες στο γυμναστήριο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.