BINTEO-Μανωλίδου: Είμαι πολύ περήφανη για τον Άδωνι

"Είμαι πολύ περήφανη για τον Άδωνι, γιατί κάνει πολύ καλή δουλειά" σχολίασε η Ευγενία Μανωλίδου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Μανωλίδου: Είμαι πολύ περήφανη για τον Άδωνι

“Είμαι πολύ περήφανη για τον Άδωνι, γιατί κάνει πολύ καλή δουλειά” σχολίασε η Ευγενία Μανωλίδου για τον Άδωνι Γεωργιάδη και στη συνέχεια συμπλήρωσε: “Και είμαι πολύ περήφανη για τα σχόλια που ακούω από τον κόσμο”. 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Το Πρωινό”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.