Αλεξάνδρα Νικολαΐδου: Η νέα ανάρτηση για την μάχη της με τον καρκίνο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μια νέα φωτογραφία από το νοσοκομείο δημοσίευσε η Αλεξάνδρα Νικολαΐδου μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram. Η σύντροφος του Ντέμη Νικολαΐδη αποκάλυψε πρόσφατα ότι δίνει τη δική της μάχη με τον καρκίνο και σήμερα, 12 Φεβρουαρίου, επέστρεψε με μια ακόμη ανάρτηση.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου, η 39χρονη επιχειρηματίας είχε μοιραστεί μια φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο, συνοδεύοντάς τη με το μήνυμα: «Είμαστε πιο δυνατοί απ’ όσο νομίζουμε».

Η Αλεξάνδρα Νικολαΐδου υποβάλλεται σε ανοσοθεραπεία, μια αγωγή που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα στη μάχη κατά της νόσου. Στη νέα της ανάρτηση, δημοσίευσε μια εικόνα από τη θεραπεία της, γράφοντας απλά: «Vamos».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.