Ίντρις Έλμπα: Η πρώτη δημόσια εμφάνισή του μετά τη μάχη με τον κορονοϊό – ΦΩΤΟ

Επέστρεψε στο Λονδίνο μαζί με τη σύζυγό του...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ίντρις Έλμπα πραγματοποίησε την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Λονδίνο μετά τη μάχη που έδωσε με τον κορονοϊό. Ο 47χρονος σταρ μαζί με τη σύζυγό του Σαμπρίνα, βγήκαν θετικοί και είχαν ήπια συμπτώματα του ιού τον Μάρτιο. Τώρα όμως έχουν αναρρώσει πλήρως.

Ο Ίντρις εθεάθη κοντά στο σπίτι του στο Λονδίνο αφού εκείνος και η σύζυγός του επέστρεψαν από το Νιου Μέξικο τον προηγούμενο μήνα, όπου είχαν αυτοαπομονωθεί, καθώς ο ηθοποιός συμμετείχε σε γυρίσματα όταν μολύνθηκε από τον ιό.

Οι φωτό από την Daily Mail

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.