Βίντεο: Χάος σε πτήση – Επιβάτης έκανε… την ανάγκη του στο πάτωμα του μπάνιου

Βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας, δείχνει την απογοήτευση επιβατών σε αεροπλάνο όταν μαθαίνουν ότι η πτήση τους για Λονδίνο ακυρώθηκε, επειδή κάποιος είχε αφοδεύσει στο πάτωμα του μπάνιου.

Το βίντεο που δημοσίευσε η Post δείχνει τον πιλότο να εξηγεί στους επιβάτες της πτήσης που βρισκόταν στην Τενερίφη το Σάββατο, ότι κάποιος αφόδευσε στο πάτωμα της τουαλέτας, οπότε η πτήση θα αναβαλλόταν και θα προγραμματιζόταν για το πρωί.

Στο βίντεο φαίνονται οι εξαγριωμένοι επιβάτες καθώς σηκώνονταν από τις θέσεις τους.

Ένας από τους επιβάτες δήλωσε στην Daily Mail, ότι η ανακοίνωση για αναβολή της πτήσης ήρθε αφού είχαν αντιμετωπίσει ήδη αρκετές καθυστερήσεις.

Η πτήση ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει από την Τενερίφη στις 8:05 μ.μ. στις 15 Οκτωβρίου και να φτάσει στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 12:20 π.μ. την επόμενη μέρα. Αλλά πριν καν προγραμματιστεί η αναχώρηση του αεροπλάνου, οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας πρόσφεραν στους επιβαίνοντες  κουπόνι σχεδόν 610 δολαρίων για να αλλάξουν πτήσεις, επειδή το αεροπλάνο ήταν πολύ μικρό για να φιλοξενήσει όλους όσοι είχαν αγοράσει εισιτήρια, σύμφωνα με τη Mail.

Όταν κανείς δεν δέχτηκε να πάρει το κουπόνι, ο επιβάτης ανέφερε πως η αεροπορική εταιρεία «έπρεπε να απομακρύνει 10 άτομα από το αεροπλάνο, κάτι που προκάλεσε πολλές διαμάχες, και αυτό κράτησε κυριολεκτικά δύο ώρες».

«Μόλις κατέβασαν αυτά τα 10 άτομα, το αεροπλάνο ήταν βαρύ γιατί βρισκόταν σε πλήρη χωρητικότητα», συνέχισε ο επιβάτης. «Επομένως, έβαζαν τυχαία τις αποσκευές μας σε άλλες πτήσεις προς το Gatwick (το αεροδρόμιο του Λονδίνου) και αυτό πήρε ξανά ώρες».

Μόνο αφού επιλύθηκε οριστικά η κατάσταση, ο πιλότος ανακοίνωσε ότι η πτήση είχε ακυρωθεί, ισχυρίστηκε ο επιβάτης. Ενώ όλοι αναγκάστηκαν να περάσουν άλλη μια νύχτα στην Τενερίφη, οι επιβάτες είπαν ότι η αεροπορική εταιρεία δεν ήταν σε θέση να προσφέρει σε όλους διαμονή σε ξενοδοχείο.

Σε δήλωση που κοινοποίησε η εταιρεία στην ιστοσελίδα της σχετικά με την παρακολούθηση πτήσεων φέρεται να αναφέρει: «Λόγω εξαιρετικά υψηλής ζήτησης, δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε δωμάτια σε ξενοδοχεία στην περιοχή».

«Εάν χρειάζεστε δωμάτιο ξενοδοχείου και μπορείτε να βρείτε εσείς, θα σας επιστρέψουμε το κόστος ενός δωματίου σε λογικές τιμές, των γευμάτων και του ταξιδιού από και προς το ξενοδοχείο σας. Σε αυτήν την περίπτωση, σας ζητάμε να αναζητήσετε καταλύματα τριών αστέρων ή ισοδύναμα».

Σύμφωνα με την New York Post μερικοί επιβάτες αποφάσισαν να εκφράσουν την απογοήτευσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Λοιπόν, μας δόθηκε η δικαιολογία πως αφόδευσαν μια τουαλέτα, ως τον λόγο μιας ΑΚΥΡΩΜΕΝΗΣ πτήσης; @easyJet αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! Η φροντίδα των πελατών σας είναι ΦΡΙΚΤΗ. Εκατοντάδες επιβάτες έμειναν αποκλεισμένοι στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου! Κάνε κάτι!» έγραψε ένας στο Twitter.

Ο επιβάτης που μίλησε στη Daily Mail είπε επίσης ότι «το όλο περιστατικό αντιμετωπίστηκε πολύ άσχημα γιατί θα μπορούσε να ήταν πραγματικά ατύχημα. Είχαμε πολλά προβλήματα με την πτήση μας, κάποιος θα μπορούσε πραγματικά να το πάθει κατά λάθος».

Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε αργότερα τα όσα συνέβησαν σε μια δήλωση στην The Independent. «Η EasyJet μπορεί να επιβεβαιώσει ότι η πτήση από την Τενερίφη προς το Λονδίνο στις 15 Οκτωβρίου καθυστέρησε αρχικά, ενώ κάποιες αποσκευές εκφορτώθηκαν για να μεταφερθούν στην επόμενη διαθέσιμη πτήση για λόγους ασφαλείας, λόγω υπερβολικού βάρους του αεροσκάφους», ανέφερε η δήλωση.

«Η πτήση αναβλήθηκε στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της νύχτας, λόγω του ότι το αεροσκάφος χρειαζόταν πρόσθετο καθαρισμό».

«Προσφέραμε καταλύματα σε ξενοδοχεία για όλους τους πελάτες, ωστόσο, καθώς υπήρχε περιορισμένη διαθεσιμότητα κοντινών ξενοδοχείων στην περιοχή, ενημερώσαμε επίσης όσους πελάτες έκαναν την δική τους κράτηση ότι θα τους επιστραφούν τα χρήματα».

«Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών και του πληρώματος μας είναι η ύψιστη προτεραιότητα της easyJet και, ενώ αυτό ήταν εκτός του ελέγχου μας, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ