Το βρετανικό φλεγματικό χιούμορ ενάντια στην γερμανική οικονομική επεκτατική πολιτική στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί εταιρεία που διαφημίζεται στο μετρό του Λονδίνου.”οι περισσότεροι Γερμανοί κατέχουν ένα δεύτερο ακίνητο που λέγεται…Ελλάδα” είναι ο τίτλος της διαφήμισης στους συρμούς του μετρό του Λονδίνου που προφανώς βρήκε πρόσφορο έδαφος στη μόνιμη αντιπάθεια των Άγγλων για τους Γερμανούς αλλά και στην σκληρότητα που επιδεικνύει η Άγκελα Μέρκελ στους Έλληνες.
Underground “σπόντα” στη Μέρκελ
