Τομ Χάνκς: Έχω διαβήτη γιατί υπήρξα… εντελώς χαζός

Την αυτοκριτική του έκανε δημόσια ο ηθοποιός Τομ Χανκς, μετά από τη διάγνωσή του με διαβήτη τύπου 2... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την αυτοκριτική του έκανε δημόσια ο ηθοποιός Τομ Χανκς, μετά από τη διάγνωσή του με διαβήτη τύπου 2.

«Είμαι μέλος μιας τεμπέλικης αμερικανικής γενιάς που χόρευε τυφλά στα πάρτι και τώρα βρισκόμαστε άρρωστοι» δήλωσε ο ηθοποιός σε συνέντευξή του στ�� Radio Times, και συνέχισε: «Είχα παραπανήσια κιλά. Με είχατε δει σε ταινίες και ξέρετε. Υπήρξα εντελώς χαζός. Νόμιζα ότι αν βγάζω το ψωμί από τα χάμπουργκερ θα μπορούσα να το αποφύγω. Λοιπόν χρειάζεται κάτι περισσότερο από αυτό».

Ο ηθοποιός του Χόλιγουντ διεγνώσθη με διαβήτη το 2013 και τότε πίστευε ότι η ασθένειά του οφείλεται στις εναλλαγές του βάρους του για ταινίες, όπως ο “Ναυαγός” και το “Philadelphia”. 

 

Δείτε επίσης:

Η Κέιτ Χάντσον πιο αδύνατη από ποτέ – ΦΩΤΟ

Το σαγηνευτικό τσιφτετέλι της πρωταγωνίστριας του Μπρούσκο – ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.