Το γερμανικό ΥΠΕΞ κάνει… καζούρα στους Καναδούς για το χόκεϊ

Όταν ο αθλητισμός συναντά την πολιτική... Η Γερμανία νίκησε τον Καναδά στο χόκεϊ επί πάγου, στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες και το υπουργείο Εξωτερικών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Όταν ο αθλητισμός συναντά την πολιτική… Η Γερμανία νίκησε τον Καναδά στο χόκεϊ επί πάγου, στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς αγώνες και το υπουργείο Εξωτερικών έκανε… καζούρα στους αντιπάλους.

Με ανάρτηση στο Twitter, έπειτα από τη νίκη των Γερμανών με 4-3 στον ημιτελικό, το γερμανικό ΥΠΕΞ συμβούλεψε τους πολίτες της χώρας που σκοπεύουν να ταξιδέψουν στον Καναδά να μην κομπάζουν για αυτό το αποτέλεσμα. Και για να καταλάβουν πόσο… βαριά υπήρξε η ήττα για τον αντίπαλο, τους έφερε ένα απλό παράδειγμα: Πώς θα ένιωθαν οι ίδιοι, αν είχαν χάσει από τον Καναδά στο ποδόσφαιρο!

«Ταξιδιωτική οδηγία: Οι Γερμανοί στον Καναδά πρέπει να δείξουν υψηλό επίπεδο κατανόησης. Να είστε καλοί, μην κομπάζετε, να δίνετε αγκαλιές και να κερνάτε ζεστή σοκολάτα. Απλά φανταστείτε πώς θα αισθανόσασταν εσείς αν ο Καναδάς μας είχε νικήσει στο ποδόσφαιρο!», ανέφερε η ανάρτηση.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.