Ουκρανικό: Ο Τραμπ συνομίλησε «για λίγα λεπτά» με τον Ζελένσκι πριν επικοινωνήσει με τον Πούτιν

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, συνομίλησε τηλεφωνικά με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ πριν από την τηλεφωνική συνομιλία Τραμπ-Πούτιν, δήλωσε πηγή που γνωρίζει το θέμα, μετέδωσε το πρακτορείο Reuters.

Η επικοινωνία μεταξύ των δύο ηγετών ήταν σύντομη και διήρκεσε «για λίγα λεπτά», μεταδίδει το Sky News.

Η σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία του Πούτιν με τον Τραμπ επρόκειτο να γίνει πριν ο πρόεδρος των ΗΠΑ μιλήσει με τον Ζελένσκι, όπως δήλωσε νωρίτερα η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου, Καρολάιν Λέβιτ.

«Ο Τραμπ θα τηλεφωνήσει στον Βολοντίμιρ Ζελένσκι αφού μιλήσει με τον Πούτιν», είπε χαρακτηριστικά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.