Νεκρός εντοπίστηκε πληροφοριοδότης – Θα έδινε κατάθεση εναντίον της εταιρείας Boeing

Ένας πληροφοριοδότης κατά της εταιρείας Boeing βρέθηκε νεκρός στο φορτηγάκι του σε πάρκινγκ του ξενοδοχείου του στη Νότια Καρολίνα, όπου διέμενε. Ο Τζον Μπαρνέτ έπρεπε να εμφανιστεί για το δεύτερο μέρος της κατάθεσής του σε μια αγωγή-βόμβα εναντίον της εταιρείας.

Ο 62χρονος είχε προκαλέσει ανησυχίες για την ασφάλεια στα εργοστάσια της αεροπορικής εταιρείας. Έδωσε την πρώτη του κατάθεση λίγες ημέρες πριν βρεθεί νεκρός από έναν προφανή «αυτοτραυματισμό» με πυροβολισμό, δήλωσε ο ιατροδικαστής της κομητείας Τσάρλεστον στο BBC.

Ο δικηγόρος του Τζον Μπαρνέτ, Μπράιαν Νόουλς δήλωσε στο TMZ ότι είχε σαφείς αμφιβολίες για τις συνθήκες του θανάτου του και χαρακτήρισε τον αυτοτραυματισμό «υποτιθέμενο».

«Σήμερα είναι μια τραγική μέρα. Ο Τζον πηγαινοερχόταν για αρκετό καιρό για να προετοιμαστεί. Η υπεράσπιση τον εξέτασε την Πέμπτη για τις επτά ώρες που της επιτρέπουν οι κανόνες», δήλωσε ο Μπράιαν Νόουλς.

Ο πληροφοριοδότης είχε διαμείνει στο ξενοδοχείο για να δώσει κατάθεση σε μια αγωγή κατά της εταιρείας. Ο δικηγόρος του δήλωσε ότι τον είχε καλέσει το τηλέφωνο του αλλά η κλήση πήγε στον τηλεφωνητή.

«Στη συνέχεια ζητήσαμε από το ξενοδοχείο να ελέγξει τον ίδιο. Τον βρήκαν στο φορτηγό του νεκρό από έναν ‘υποτιθέμενο’ αυτοτραυματισμό. Πήγαμε στο ξενοδοχείο και μιλήσαμε με την αστυνομία και τον ιατροδικαστή», ανέφερε ο δικηγόρος του 62χρονου.

Ο Μπαρνέτ είχε εργαστεί για την Boeing για πάνω από τρεις δεκαετίες πριν συνταξιοδοτηθεί το 2017. Εργαζόταν ως μηχανικός ποιοτικού ελέγχου. Το 2019, ο Μπάρνετ δήλωσε στο BBC ότι η Boeing είχε θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια επειδή βιαζόταν να βγάλει τα αεροσκάφη 787 Dreamliner από τη γραμμή παραγωγής.

Η Boeing εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τον θάνατο του Μπάρνετ: «Είμαστε θλιμμένοι από τον θάνατο του κ. Μπαρνέτ και οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια και τους φίλους του.

Η εταιρεία βρίσκεται υπό αυξημένο έλεγχο τους τελευταίους μήνες λόγω πληθώρας προβλημάτων στα αεροπλάνα της, όπως τον Ιανουάριο, όταν έσκασε ένα πώμα πόρτας κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Alaska Airline.

Βρέθηκαν «δεκάδες» προβλήματα στην παραγωγή του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max

Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, έπειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Boeing, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Reuters για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο Αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Boeing προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ