Μόναχο: Βγήκαν στους δρόμους οι ομογενείς – Βροντοφώναξαν για τα Τέμπη – ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στους δρόμους του Μονάχου ξεχύθηκαν την Παρασκευή (28/02) οι Έλληνες ομογενείς, ενώνοντας τις φωνές τους με τους συμπατριώτες τους για τη μαύρη επέτειο συμπλήρωσης 2 ετών από την τραγωδία στα Τέμπη.

Οι ομογενείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ελληνικής Κοινότητας και κρατώντας πανό βγήκαν στους δρόμους φωνάζοντας συνθήματα συμπαράστασης στους συγγενείς των 57 θυμάτων.

Ανάλογες κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν και σε άλλες πόλεις της Γερμανίας, με την Ομογένεια να στέλνει για μια ακόμα φορά ένα ηχηρό μήνυμα.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο:

Τέμπη, διαδηλώσεις, Μόναχο Τέμπη, διαδηλώσεις, Μόναχο

Τέμπη, διαδηλώσεις, Μόναχο

 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Απόδημοι Γερμανίας [apodimoi.de] (@apodimoi.de)

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.