Μείωση εσόδων

Ο δημοσιογραφικός οργανισμός Washington Post ενημέρωσε σήμερα ότι τα προ φόρων κέρδη για το α’ φετινό τρίμηνο ανέρχονται στα 31 εκατομμύρια δολάρια, όμως στο ίδιο χρονικό διάστημα ο “τζίρος” έχει μειωθεί κατά 7% συρρικνούμενος στα 972 εκατομμύρια δολάρια, κατόπιν σημαντικής μείωσης των διαφημίσεων της εφημερίδας και των ιστοσελίδων της.Διευκρινίστηκε επίσης ότι το τελευταίο 12μηνο “έχουν υποτιμηθεί διάφορα περιουσιακά στοιχεία του οργανισμού”.Όσον αφορά την εφημερίδα, οι διαφημίσεις μειώθηκαν εσχάτως σε ποσοστό 17% και τα έσοδα αυτής της κατηγορίας συρρικνώθηκαν στα σχεδόν 53 εκατομμύρια δολάρια.Οι ιστοσελίδες WashingtonPost.com. και State.com. είχαν εσχάτως διαφημιστικά έσοδα 24,2 εκατομμυρίων δολαρίων (-7%).Η κυκλοφορία της Washington Post, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει κάμψη 9,8% για το ημερήσιο φύλλο και 5,2% για το κυριακάτικο.Αντιθέτως, αύξηση εσόδων είχαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί, όπου ο ίδιος δημοσιογραφικός οργανισμός συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιό τους: τα έσοδα για το α’ φετινό τρίμηνο ανήλθαν στα 81,5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μιαν αύξηση 13% ως προς το δ’ τρίμηνο ’11.Οι καλωδιακές δραστηριότητες (cable-operator) του ομίλου διακρίνονται, αντιστοίχως, για τη στασιμότητα των εσόδων τους: παραμένουν, για πολύ καιρό τώρα, περίπου στα 190 εκατομμύρια δολάρια.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ