Κάτοικοι της Σμύρνης φύτεψαν 100 δενδρύλια στην μνήμη των θυμάτων της πυρκαγιάς στο Μάτι

τη δράση ήταν παρούσα και η γενική Πρόξενος της Ελλάδας στη Σμύρνη που ευχαρίστησε τον δήμαρχο του Σεφέρχισαρ και τους πολίτες της πόλης για την πρωτοβουλία αυτή...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκατό δενδρύλλια φύτεψαν στη μνήμη των θυμάτων της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι Αττικής οι κάτοικοι του Σεφερχισάρ της Σμύρνης.

Στη δράση ήταν παρούσα και η γενική Πρόξενος της Ελλάδας στη Σμύρνη, Αργυρώ Παπούλια που ευχαρίστησε τον δήμαρχο του Σεφέρχισαρ, Τουντς Σόιερ, και τους πολίτες της πόλης για την πρωτοβουλία αυτή.

Η κ. Παπούλια υπενθύμισε ότι τον Αύγουστο του 1999, την επομένη του καταστρεπτικού σεισμού που έπληξε τη Δυτική Τουρκία, κλιμάκιο της ΕΜΑΚ από την Ελλάδα συνέδραμε τους Τούρκους στη διάσωση εγκλωβισμένων.

«Χαίρομαι που τόσοι πολλοί αυτοδιοικητικοί και επιμελητηριακοί παράγοντες των παραλίων της Δυτικής Τουρκίας, αλλά και απλοί πολίτες δεν ξέχασαν. Τίμησαν τους γείτονές τους και τη μνήμη των δικών μας αδικοχαμένων θυμάτων», ανέφερε η κα. Παπούλια.Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.