Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Ιρανικό βλήμα κατέπεσε κοντά στο αρχηγείο του στρατού της Αυστραλίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
- Ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζε ανακοίνωσε ότι το βλήμα έπεσε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, κοντά στη βάση Αλ Μινχάντ.
- Επιβεβαίωσε επίσης ότι «ουδείς Αυστραλός τραυματίστηκε κι ότι όλοι είναι απόλυτα ασφαλείς».
Ιρανικό βλήμα κατέπεσε κοντά στο αρχηγείο του στρατού της Αυστραλίας στη Μέση Ανατολή, στα ΗΑΕ, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζε, διευκρινίζοντας ότι δεν διαπιστώθηκε κανένας τραυματισμός.
Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα «κατέπεσε ιρανικό βλήμα» κοντά στη βάση Αλ Μινχάντ, «που έχει διατεθεί στην Αυστραλία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα», είπε ο επικεφαλής της κυβέρνησης σε δημοσιογράφους.
«Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ουδείς Αυστραλός τραυματίστηκε κι ότι όλοι είναι απόλυτα ασφαλείς», πρόσθεσε.
