Ιρανικό βλήμα έπεσε κοντά στο αρχηγείο του στρατού της Αυστραλίας στα ΗΑΕ

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ιρανικό βλήμα κατέπεσε κοντά στο αρχηγείο του στρατού της Αυστραλίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
  • Ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζε ανακοίνωσε ότι το βλήμα έπεσε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, κοντά στη βάση Αλ Μινχάντ.
  • Επιβεβαίωσε επίσης ότι «ουδείς Αυστραλός τραυματίστηκε κι ότι όλοι είναι απόλυτα ασφαλείς».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ιρανικό βλήμα κατέπεσε κοντά στο αρχηγείο του στρατού της Αυστραλίας στη Μέση Ανατολή, στα ΗΑΕ, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Άντονι Αλμπανέζε, διευκρινίζοντας ότι δεν διαπιστώθηκε κανένας τραυματισμός.

Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα «κατέπεσε ιρανικό βλήμα» κοντά στη βάση Αλ Μινχάντ, «που έχει διατεθεί στην Αυστραλία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα», είπε ο επικεφαλής της κυβέρνησης σε δημοσιογράφους.

«Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ουδείς Αυστραλός τραυματίστηκε κι ότι όλοι είναι απόλυτα ασφαλείς», πρόσθεσε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.