Χαμός για το φιλοδώρημα των 2.000 δολαρίων – Τι εξόργισε τη σερβιτόρα – ΒΙΝΤΕΟ

Με μεγάλη χαρά μία σερβιτόρα από το Τέξας είδε πελάτη να της αφήνει φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων, αλλά ο ενθουσιασμός χάθηκε όταν ο εστιάτορας δεν της έδωσε ούτε σεντ από αυτό το ποσό. Η Έμιλι Μπάουερ εργαζόταν για περίπου δύο εβδομάδες όταν της ανέθεσαν τη ζόρικη βάρδια της Κυριακής, στο εστιατόριο του Σαν Αντόνιο, σύμφωνα με το τοπικό KVUE. Eίχε αναλάβει όλα τα τραπέζια και διαρκώς απολογείτο σε έναν κύριο που καθόταν στο τμήμα της επειδή καθυστερούσε. “Είχε το ύφος “σε καταλαβαίνω”. Επίσης, ανέφερε ότι του ανήκουν εστιατόρια, οπότε ήξερε πόσο σκληρό είναι να είσαι σερβιτόρος. Είχε το ύφος παράτα τα όλα και απλώς δώσε μου τον λογαριασμό. Οπότε είπα εντάξει, και του έδωσα τον λογαριασμό”.

Η Μπαουερ είπε ότι δεν παρατήρησε αρχικά το χαρτάκι όπου της άφηνε 2.000 δολάρια φιλοδώρημα μαζί και με ένα σημείωμα όπου της έγραφε “Καλά Χριστούγεννα! Συνέχισε τη σκληρή δουλειά!”. “Είπα όπα, στάσου, το άνοιξα και άρχισα να κλαίω. Ω Θεέ μου! Τα παιδιά μου! Θα τα χαλάσω όλα για τα παιδιά μου!” σκέφτηκε η Μπάουερ που έχει δύο γιους, έναν δίχρονο και έναν 5 μηνών. “Ποτέ δεν πέρασα Χριστούγεννα όπου θα μπορούσα να τους κακομάθω λίγο”.

Αλλά η χαρά της χάθηκε όταν ο υπεύθυνος του εστιατορίου της είπε ότι δεν μπορεί να πάρει φιλοδώρημα μεγαλύτερο των 500 δολαρίων. Οι άλλοι εργαζόμενοι πρότειναν το εστιατόριο να σπάσει το φιλοδώρημα των 2.000 σε τέσσερα ποσά των 500 δολαρίων και να τα δώσει στη γυναίκα, αλλά το εστιατόριο αρνήθηκε. Είναι ακόμη ασαφές γιατί βάσει των ορίων του το εστιατόριο δεν μπορούσε να δώσει όλο το ποσό στη γυναίκα. “Δεν νομίζω ότι είναι δική μας ευθύνη ως σερβιτόροι να πούμε “ω, δεν μπορείτε να μου δώσετε τόσο μεγάλο φιλοδώρημα, συγγνώμη. Α, λυπάμαι υπάρχει όριο, συγγνώμη” είπε η Μπάουερ. “Αν είναι έτσι θα έπρεπε να υπάρχουν ενδείξεις στα εστιατόρια ή στις αποδείξεις όπου να αναφέρεται ότι υπάρχει όριο 500 δολαρίων”. Ο ανοιχτοχέρης πελάτης φέρεται να ενημερώθηκε και να διαμαρτυρήθηκε στο εστιατόριο για το γεγονός. Όταν ζήτησε να της δώσουν το τηλέφωνό του για να τον ευχαριστήσει, ο διευθυντής της είπε ότι δεν κράτησαν τα στοιχεία επικοινωνίας του. Η Μπάουερ ανήρτησε το μήνυμά της στο Facebook, προσπαθώντας να προσεγγίσει τον πελάτη. “Αν και δεν μπορώ να τα πάρω, σ’ ευχαριστώ για τη μεγάλη σου καρδιά” ήταν το δικό της μήνυμα.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ