Αμπάς Αραγτσί στη Γενεύη: Το Ιράν είναι έτοιμο να εξετάσει τη διπλωματική οδό μόλις σταματήσει η επιθετικότητα του Ισραήλ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το Ιράν είναι έτοιμο να “εξετάσει” την επιστροφή στη διπλωματία “μόλις σταματήσει η επιθετικότητα” του Ισραήλ, δήλωσε σήμερα ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής διαπραγματευτής για το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα, Αμπάς Αραγτσί, μετά τη συνάντησή του με τους Ευρωπαίους στη Γενεύη.

“Είμαστε υπέρ της συνέχισης των συνομιλιών με την E3 (Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία σ.σ.) και την Ευρωπαϊκή Ένωση”, και θα είμαστε έτοιμοι να συναντηθούμε ξανά στο εγγύς μέλλον, δήλωσε ο υπουργός στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντησή του με τους επικεφαλής της γαλλικής, της βρετανικής, της γερμανικής και της ευρωπαϊκής διπλωματίας στην ελβετική πόλη.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.