Πώς η υπόθεση Φλόιντ αλλάζει τα logos εταιρειών: Uncle Ben, Chiquita και Aunt Jemima λένε όχι στον ρατσισμό

Αρκετές εταιρείες δέχθηκαν κριτική για τα Logo τους, στον απόηχο της υπόθεσης Τζορτζ Φλόιντ. Οι χρήστες των social media στοχοποίησαν την μασκότ της Chiquita, του Uncle Ben, της Aunt Jemima. Αρκετές εταιρείες έχουν ήδη λάβει δράση για να κάνουν τις απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε η στάση τους κατά του ρατσισμού να είναι ξεκάθαρη.

Ήδη οι Aunt Jemima’s και Uncle Ben, που έχουν στις συσκευασίες τους έναν μαύρο αγρότη και μια Αφροαμερικανίδα υπηρέτρια του Νότου ανταποκρίθηκαν στις διαμαρτυρίες και άμεσα θα ανανεώσουν την εταιρική ταυτότητα και τη μάρκα τους. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία, Quaker Oats, της περίπου 131 ετών μάρκας Aunt Jemima, το αποκάλεσε “ρατσιστικό στερεότυπο” και ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει και το όνομα και θα αλλάξει εντελώς και τη συσκευασία των προϊόντων. Το ίδιο αναμένεται να κάνει και η “Mrs. Butterworth’s”. Φυσικά, όλες οι εταιρείες γνώριζαν εδώ και καιρό τα θέματα που εγείρονται με τα ξεπερασμένα πλέον λογότυπά τους, αλλά δεν είχαν αποφασίσει να κάνουν κάτι δραστικό. Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγα χρόνια η Quaker αφαίρεσε τo τσεμπέρι της Aunt Jemima μετά τις σφοδρές επικρίσεις και πρόσθεσαν μαργαριταρένια σκουλαρίκια και ένα λευκό γιακά.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ