Λαγάνα: Αυτή είναι η τιμή πώλησης φέτος – Διευκρινίσεις Σκρέκα για το «Καλάθι της Σαρακοστής»

Για την τιμή της λαγάνας  μίλησε μεταξύ άλλων ο υπουργός Ανάπτυξης , Κώστας Σκρέκας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. «Η λαγάνα θα πρέπει να έχει φέτος την ίδια τιμή με αυτήν που είχε και πέρυσι. Δηλαδή η τιμή της μεγάλης λαγάνας 750 γραμμαρίων θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 2,80 ευρώ και 3,50 ευρώ όπως και πέρυσι. Η τιμή της μικρής λαγάνας δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 2 ευρώ. Θα πρέπει δηλαδή η τιμή να είναι μεταξύ 1,8 ευρώ και 2 ευρώ. Αυτές είναι οι τιμές που θα πρέπει να βλέπουν οι καταναλωτές » τόνισε ο κ. Σκρέκας.

«Eπαναλαμβάνω η λαγάνα φέτος θα πρέπει να έχει ίδια τιμή με την περσινή χρονιά. Θα πρέπει στους φούρνους – έχω ήδη συζητήσει με τους εκπροσώπους των αρτοποιών και έχουν δεσμευθεί ότι οι τιμές θα είναι παραπλήσιες με την περσινή αντίστοιχη περίοδο. Η τιμή της μεγάλης λαγάνας θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 2,80 ευρώ και 3,50, στη μικρή λαγάνα θα πρέπει να είναι μεταξύ 1,80 ευρώ και 2 ευρώ και όχι παραπάνω από αυτές τις τιμές που σας ανέφερα» συμπλήρωσε.

Επίσης, ρωτήθηκε εάν θα επιβληθεί πρόστιμο σε όποιον πουλήσει την λαγάνα πάνω από τις τιμές αυτές. «Δεν υπάρχει πρόστιμο » απάντησε και μίλησε για το σαρακοστιανό καλάθι.

Για το σαρακοστιανό καλάθι

«Εμείς έχουμε τα στοιχεία από το σαρακοστιανό καλάθι που ξεκίνησε από χθες και έχουμε στα περισσότερα προϊόντα μειώσεις στις τιμές όπως:

  • κατεψυγμένα καλαμαράκια: η τιμή τους  φέτος είναι  – 30% φέτος σε σχέση με πέρυσι και  -3%  είναι το ολόκληρο,
  • κατεψυγμένες γαρίδες αποφλοιωμένες: οι τιμές τους είναι -6%. Είναι οι κατεψυγμένες γαρίδες αποφλοιωμένες.
  • χταπόδι: η τιμή του είναι -13%
  • χαλβά, αλοιφές  και τουρσιά: Η τιμή τους είναι -0%

Ωστόσο αυξημένη είναι η τιμή στις ελιές κατά 15%

«Το σαρακοστιανό καλάθι δεν είναι 15% ακριβότερο αλλά είναι  ίδιο και μεσοσταθμικά φθηνότερο από την προηγούμενη χρονιά» είπε και μίλησε για τις αποκλίσεις τιμών στα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «Καλάθι της Σαρακοστής» από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ . «Οι αποκλίσεις οφείλονται είτε σε πραγματικά δεδομένα – δηλαδή κάποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ μπορεί να έχει αυξημένο κόστος λειτουργίας σε σχέση με μια άλλη αλυσίδα. Κάποια αλυσίδα μπορεί να έχει μια πιο σωστή εμπορική πολιτική που για τα βασικά προϊόντα για το νοικοκυριό έχει χαμηλότερες τιμές:  Εμείς τι θέλουμε να κάνουμε ; Θέλουμε να τονώσουμε τον ανταγωνισμό, να διασφαλίσουμε διαφάνεια στις τιμές και να μπορεί το νοικοκυριό να συγκρίνει χωρίς να χρειάζεται να τρέχει από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ και από κατάστημα σε κατάστημα και να ξοδεύει» σημείωσε .

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ