Αναδρομικά πρόστιμα χιλιάδων ευρώ σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών έχουν εισέλθει πάνω από 230.000 ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αποστέλλοντας πρόστιμα που αφορούν και κάποιες περιπτώσεις 10ετίας!

Μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις οι ιδιώτες καταναλωτές δεν έχουν ιδέα για τις υποτιμολογήσεις των αυτοκινήτων τους και ουδέποτε έχουν μεταβεί στο εξωτερικό για να αποκτήσουν κάποιο αυτοκίνητο καθώς τα οχήματα τα έχουν δει και παραγγείλει από εμπορίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Τελευταίο «θύμα» της «τριγωνικής πώλησης» εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αποτελεί ο ιδιώτης κ. Π.Μ.,  ο οποίος σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Enikonomia,  ενημερώθηκε στις 8 Δεκεμβρίου 2014 από το Δικαστικό Τμήμα του Τελωνείου Αθηνών πως το όχημά του εκτελωνίστηκε με χαμηλό τιμολόγιο με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν διαφυγόντες φόροι 8.300 ευρώ για το Ελληνικό Δημόσιο και θα πρέπει να αποδείξει αρχικά τουλάχιστον εκείνος πως δεν συμμετείχε στην «κομπίνα» ενώ το όχημά του έχει ήδη δεσμευθεί από το Τελωνείο και εκείνος δεν μπορεί να πραγματοποιήσει καμία μεταβολή (πώληση).

Οι διαφυγόντες φόροι ανέρχονται σε 8.300 ευρώ ενώ το ποσό που αφορά στο πρόστιμο πολλαπλασιάζεται επί 3 εκτοξεύοντας το πρόστιμο στις 24.900 ευρώ!

Πολυτελές ΙΧ έναντι 61.000 ευρώ

Ο κ. Π.Μ. απέκτησε στις αρχές του 2008 από εμπορία αυτοκινήτων στην Αθήνα ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο πολυτελές αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα έναντι 61.000 ευρώ.

Ο έμπορος μάλιστα ως ανταλλαγή παρέλαβε το παλιό όχημα του κ. Π.Μ. έναντι 32.000 ευρώ και 29.000 ευρώ σε μετρητά ώστε να παραλάβει το νέο του όχημα.

Κατόπιν ο κ. Π.Μ. έκανε όλες τις απαραίτητες εξουσιοδοτήσεις για τα σχετικά έγγραφα σύμφωνα με τις οδηγίες του εμπόρου και τελικώς ολοκληρώθηκε η διαδικασία.

Μετά από 6 χρόνια και ειδικότερα στις 8 Δεκεμβρίου του 2014, το Δικαστικό Τμήμα του Τελωνείου τον κάλεσε σε απολογία για τους διαφυγόντες φόρους που προκλήθηκαν από τον εκτελωνισμό του οχήματός του.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ