Η Λαγκάρντ για την Ελλάδα: Πήρα τα χρήματα μου

Η Ελλάδα αποπλήρωσε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο το οφειλόμενο ποσό για τον Απρίλιο στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξής της... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ελλάδα αποπλήρωσε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο το οφειλόμενο ποσό για τον Απρίλιο στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξής της, όπως επιβεβαίωσε η γενική διευθύντρια του θεσμού Κριστίν Λαγκάρντ πριν από λίγο.

“Εισέπραξα τα χρήματά μου”, δήλωσε χαρακτηριστικά η κυρία Λαγκάρντ, ερωτηθείσα σχετικά κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας που εκφώνησε στην Ουάσινγκτον. Η Αθήνα ανακοίνωσε νωρίτερα ότι έδωσε στην Τράπεζα της Ελλάδας εντολή να μεταφέρει στο ΔΝΤ ένα ποσό ύψους 459 εκατ. ευρώ.

 

Διαβάστε επίσης:

Καταβλήθηκε η δόση στο ΔΝΤ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.