Η πρώτη ανάρτηση του μάνατζερ ράγκμπι μετά την αποχώρηση από το Survivor – ΦΩΤΟ

Ο μάνατζερ ράγκμπι, Πάνος Αργιανίδης αποχώρησε το βράδυ της Πέμπτης κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού από το παιχνίδι και λίγες ώρες αργότερα έκανε την εμφάνιση του στο Facebook...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο μάνατζερ ράγκμπι, Πάνος Αργιανίδης αποχώρησε το βράδυ της Πέμπτης κατόπιν ψηφοφορίας του κοινού από το Survivor και λίγες ώρες αργότερα έκανε την εμφάνιση του στο Facebook.Συγκεκριμένα, ο Αργιανίδης έκανε την πρώτη ανάρτησή του στέλνοντας μήνυμα στον Πανελλήνιο Σύλλογο Μάνατζερ Ράγκμπι. Πρόκειται για μία χιουμοριστική ομάδα που δημιουργήθηκε στην εν λόγω ιστοσελίδα κοινωνικής ιστοσελίδας αποκλειστικά για τον ίδιο κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο reality. Δείτε την ανάρτησή του μάνατζερ του ράγκμπι:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.