Το μήνυμα της Αρναούτη από το νοσοκομείο – ΦΩΤΟ

Το τελευταίο της χειρουργείο πραγματοποίησε η Μίνα Αρναούτη, η οποία νοσηλεύεται εδώ και λίγες μέρες...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το τελευταίο της χειρουργείο πραγματοποίησε η Μίνα Αρναούτη, η οποία νοσηλεύεται εδώ και λίγες μέρες στο ΚΑΤ.Η νεαρή κοπέλα ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό, στο facebook τη συγκεκριμένη φωτογραφία, συνοδεύοντάς της με το εξής σχόλιο: «Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε το 8ο και τελευταίο χειρουργείο! Είμαι πολύ χαρούμενη!!!».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.