Το τελευταίο της χειρουργείο πραγματοποίησε η Μίνα Αρναούτη, η οποία νοσηλεύεται εδώ και λίγες μέρες στο ΚΑΤ.Η νεαρή κοπέλα ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό, στο facebook τη συγκεκριμένη φωτογραφία, συνοδεύοντάς της με το εξής σχόλιο: «Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε το 8ο και τελευταίο χειρουργείο! Είμαι πολύ χαρούμενη!!!».
Το μήνυμα της Αρναούτη από το νοσοκομείο – ΦΩΤΟ
Το τελευταίο της χειρουργείο πραγματοποίησε η Μίνα Αρναούτη, η οποία νοσηλεύεται εδώ και λίγες μέρες...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ