Παπαδάκης: Γιατί απολύθηκα από την ΕΡΤ – ΒΙΝΤΕΟ

Με αφορμή τη δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Ξυδάκη για την κατάσταση στην ΕΡΤ ο Γιώργος Παπαδάκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με αφορμή τη δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Ξυδάκη για την κατάσταση στην ΕΡΤ ο Γιώργος Παπαδάκης αναφέρθηκε, μέσα από την εκπομπή του και στη δική του παρουσία στη δημόσια τηλεόραση.

«Εγώ έχω δύο απολύσεις από εκεί. Και είμαι περήφανος για αυτές τις απολύσεις. Και δεν απολύθηκα γιατί έκανα κάποιο παράπτωμα, απολύθηκα για άλλους λόγους που δεν θα τους συζητήσουμε τώρα» σημείωσε ο Γιώργος Παπαδάκης.Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.