Χωρίς Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ σήμερα η Αθήνα

Νέα ταλαιπωρία περιμένει σήμερα το επιβατικό κοινό εξαιτίας της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ακινητοποιημένα θα μείνουν σήμερα Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου τα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ) της Αθήνας, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων.

Η ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό θα συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα, με 24ωρες απεργίες σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ την Τετάρτη 1 Μαρτίου και την Παρασκευή 3 Μαρτίου.

Τα σωματεία των εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ. αντιδρούν στη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και λοιπών χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ. εκχωρείται στον ΟΑΣΑ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.