Στα προημιτελικά ο Ολυμπιακός – Νίκησε 2-0 τον Άρη

Με σκόρερ τον Σισοκό στο 50' και τον Νικολάου στο 86', ο Ολυμπιακός νίκησε 2-0 τον Άρη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με σκόρερ τον Σισοκό στο 50′ και τον Νικολάου στο 86′, ο Ολυμπιακός νίκησε 2-0 τον Άρη στο γήπεδο Καραϊσκάκη και σε συνδυασμό με το 1-1 του πρώτου αγώνα, προκρίθηκε στα προημιτελικά του Κυπέλλου. Στην επόμενη φάση της διοργάνωσης οι «ερυθρόλευκοι» θα αντιμετωπίσουν τον Ατρόμητο.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.