Το Ποτάμι για την απόφαση του ΣτΕ: Σε μια κανονική χώρα ο Παππάς θα είχε πάει σπίτι του

Ανακοίνωση εξέδωσε το Ποτάμι με αφορμή την απόφαση του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δικαιώνει πλήρως αυτό που το Ποτάμι είχε επισημάνει από την πρώτη στιγμή: ότι αρμόδιο για την προκήρυξη των τηλεοπτικών αδειών είναι μόνο το ΕΣΡ», σχολίασε το Ποτάμι σε ανακοίνωσή του και έστρεψε τα βέλη στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππα, θέτοντας θέμα παραίτησής του.

«Ο κ. Παππάς παρά τις επίμονες και αντισυνταγματικές ενέργειές του δεν κατόρθωσε να γίνει ύπατος καναλάρχης, ώστε να ελέγξει πλήρως τον χώρο της τηλεοπτικής ενημέρωσης. Σε μια κανονική χώρα θα είχε πάει σπίτι του. Στην Ελλάδα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ απλώς άλλαξε υπουργείο. Προφανώς για να συνεχίσει από εκεί τις προσπάθειες για το στήσιμο της νέας διαπλοκής και τη στοχοποίηση ενοχλητικών φωνών», αναφέρει.

Διαβάστε επίσης:

Το σκεπτικό της απόφασης για τις τηλεοπτικές άδειες

Η ΝΔ για την απόφαση του ΣτΕ: Ξεκάθαρη ήττα της κυβέρνησης

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.