Το ειρωνικό tweet του Μεντβέντεφ για τον Ομπάμα

Ο Ρώσος Πρωθυπουργός, Ντμίτρι Μεντβέντεφ σχολίασε μέσω Twitter την απόφαση απέλασης των 35 διπλωμάτων από τις ΗΠΑ και ανήρτησε ένα άκρως ειρωνικό tweet... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ρώσος Πρωθυπουργός, Ντμίτρι Μεντβέντεφ σχολίασε μέσω Twitter την απόφαση απέλασης των 35 διπλωμάτων από τις ΗΠΑ και ανήρτησε ένα άκρως ειρωνικό tweet κατά του απερχόμενου Πρόεδρου, Μπάρακ Ομπάμα.

Ο Μεντβέντεφ έγραψε στο twitter πως «είναι λυπηρό η θητεία του Ομπάμα, ο οποίος ξεκίνησε την αποκατάσταση των δεσμών μας, να ολοκληρώνεται με μία αντιρωσική αγωνία. Rest In Peace». 

Δείτε το tweet:

Διαβάστε επίσης:

Πούτιν: Δεν θα απελάσουμε διπλωμάτες

Επίθεση του Ρωσικού ΥΠΕΞ σε Ομπάμα για τις απελάσεις των διπλωματών

Το ειρωνικό tweet της Ρωσίας εναντίον του Ομπάμα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.