Σε απεργιακό πυρετό βρίσκονται οι 200 εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους από τον Μάρτιο 2012, ενώ παράλληλα εκφράζουν και την έντονη ανησυχία τους για το μέλλον του έργου.Οι εργαζόμενοι, που από χθες πραγματοποιούν 24ωρες απεργίες, έχουν ήδη αποφασίσει να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας, ενώ προτίθενται να εντείνουν και την απεργιακή τους στάση.
Τρεις μήνες απλήρωτοι
Σε απεργιακό πυρετό βρίσκονται οι 200 εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ