Για ποιο λόγο “θα έβαζε τα κλάματα” ο Σόιμπλε;

«Θα βάζαμε τα κλάματα» απάντησε ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε αν ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Θα βάζαμε τα κλάματα» απάντησε ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε αν η Βρετανία έφευγε από την Ε.Ε.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών επανέλαβε σε εκδήλωση στο Λονδίνο, ότι είναι καλύτερο για τη Βρετανία να μείνει στην Ευρώπη, καθώς σε περίπτωση Brexit όλη η περιοχή θα ήταν πιο ασταθής.

 

Διαβάστε περισσότερα στο: enikonomia.gr

Διαβάστε επίσης:

Σπάει κάθε ρεκόρ ο Πούτιν

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.