‘Ετρεξε για καλό σκοπό…

Η ηθοποιός Ζέτα Δούκα, μαζί με χιλιάδες δρομείς, έτρεξε στον 1ο Ημιμαραθώνιο Δρόμο"Ακρόπολις". Το έγραψε στο twitter της... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σήμερα, διοργανώθηκε ο 1ος Ημιαμαραθώνιος Δρόμος “Ακρόπολις” με σκοπό να προβληθεί η χώρα μας. Ανάμεσα στους χιλιάδες δρομείς, έτρεξε και η Ζέτα Δούκα. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.