Κλείνουν σταθμοί του μετρό μετά τις 2 το μεσημέρι

Από τις 2 το μεσημέρι και μετά θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής», με... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από τις 2 το μεσημέρι και μετά θα παραμείνουν κλειστοί οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής», με εντολή της αστυνομίας.

Οι εν λόγω σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας ενόψει της πορείας για την 42η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, η οποία θα καταλήξει όπως κάθε χρόνο στην Αμερικανική Πρεσβεία.

Διαβάστε επίσης:

Ισχυρός σεισμός 6,1 Ρίχτερ στη Λευκάδα – Νεκρή μία 60χρονη

Οικογένειες στο Πολυτεχνείο για να καταθέσουν στεφάνι – ΦΩΤΟ

Έρευνες της ΕΛ.ΑΣ. για τα ίχνη δύο τζιχαντιστών στην Ελλάδα

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.