Έληξε η κατάληψη στο Γενικό Λογιστήριο του κράτους – ΒΙΝΤΕΟ

Έληξε η κατάληψη στο Γενικό Λογιστήριο του κράτους, που πραγματοποίησαν από το πρωί σήμερα μέλη της ΠΟΕ ΟΤΑ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έληξε η κατάληψη στο Γενικό Λογιστήριο του κράτους, που πραγματοποίησαν από το πρωί σήμερα μέλη της ΠΟΕ ΟΤΑ.

Από τις 9 το πρωί οι συνδικαλιστές εισέβαλαν στο κτίριο και ανέβηκαν στον τρίτο όροφο, όπου στεγάζονται τα γραφεία του ΓΛΚ. Οι καταληψίες διαμαρτύρονται για το ασφαλιστικό και το καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών.

 

Δείτε το βίντεο του Star:

 

 

Διαβάστε επίσης:

Ο Μπαλασόπουλος για την κατάληψη στο γενικό λογιστήριο του κράτους – ΒΙΝΤΕΟ

“Κατάληψη” της ΠΟΕ-ΟΤΑ στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους – ΤΩΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.