Τρεις μήνες χωρίς νοσοκομείο

Σήμερα κλείνουν τρεις μήνες από τις πλημμύρες στον Πύργο που -εκτός των άλλων- είχαν ως αποτέλεσμα να να τεθεί εκτός λειτουργίας, το Νέο Σύγχρονο κτίριο του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Πύργου...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σήμερα κλείνουν τρεις μήνες από τις πλημμύρες στον Πύργο που -εκτός των άλλων- είχαν ως αποτέλεσμα να να τεθεί εκτός λειτουργίας, το Νέο Σύγχρονο κτίριο του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Πύργου.

Το Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Πύργου δεν έχει ξαναλειτουργήσει από τότε.

Λειτουργεί μόνο το τμήμα Εκτάκτων Περιστατικών και τα υποστηρικτικά τμήματα, το Ακτινολογικό, το Μικροβιολογικό -και αυτά κυρίως χάρη στις φιλότιμες και ηρωικές προσπάθειες του προσωπικού και κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.

Οι δύο όροφοι νοσηλείας δεν λειτουργούν ενώ κάθε τι άλλο που δηλώνεται ή γράφεται είναι μόνο χάριν εντυπωσιασμού και κοροιδίας.

Οι κάτοικοι της Ηλείας δεν έχουν ουσιαστικά Νοσοκομειακή περίθαλψη, αφού τα δύο άλλα Νοσοκομεία της Αμαλιάδας και της Κρέστενας είναι μικρά και αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους ασθενείς του Νομού, ενώ οι αρμόδιοι μεταθέτουν συνεχώς τον χρόνο λειτουργίας του.  Πηγή: iliaoikonomia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.