Πρώτη νίκη για την Ξάνθη

Την πρώτη νίκη της στο φετινό πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας πανηγύρισε η Ξάνθη, που επικράτησε 2-0 του Λεβαδειακού στα Πηγάδια για την 4η αγωνιστική... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πρώτη νίκη για την Ξάνθη

Την πρώτη νίκη της στο φετινό πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας πανηγύρισε η Ξάνθη, που επικράτησε 2-0 του Λεβαδειακού στα Πηγάδια για την 4η αγωνιστική. Με τον υπηρεσιακό Νίκο Νεντίδη στον πάγκο τους, μετά την αποχώρηση του Σάκη Τσιώλη, οι «Ακρίτες» σκόραραν με τον Καπετάνο στο 37΄ και τον Κλέιτον στο 90΄ και πανηγύρισαν το «τρίποντο», αφήνοντας χωρίς νίκη τους Βοιωτούς, οι οποίοι τελείωσαν το ματς με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Ζίτο στο 77΄.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.