ΦΩΤΟ-Πού έβγαλαν selfie Βανδή-Συνατσάκη

Οι δυο τους πόζαραν χαμογελαστές για μία selfie την οποία η Δέσποινα Βανδή ανέβασε στο λογαριασμό της στο instagram... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΦΩΤΟ-Πού έβγαλαν selfie Βανδή-Συνατσάκη

Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε η Δέσποινα Βανδή όπου την Κυριακή τραγούδησε ζωντανά στο πλαίσιο των εμφανίσεων των καλλιτεχνών στην 79η ΔΕΘ.

Εκεί συνάντησε και τη Μαίρη Συνατσάκη και οι δυο τους πόζαραν χαμογελαστές για μία selfie την οποία η Δέσποινα Βανδή ανέβασε στο λογαριασμό της στο instagram.

Διαβάστε επίσης

ΦΩΤΟ-Ποια παρουσιάστρια έκανε τατουάζ;

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.