Ο ηθοποιός Χάρης Ρώμας παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή “Πρωινή μελέτη”.Η συζήτηση ήρθε στα τηλεοπτικά πρόσωπα και φυσικά στην Ευγενία Μανωλίδου…”Είναι εμφανές ότι η κυρία Μανωλίδου τοποθετείται και ξανατοποθετείται σε διάφορα πόστα, γιατί για κάποιο λόγο μπορεί να προκαλέσει -είτε συμπληρωματικά, είτε σαν κύριο πρόσωπο- τηλεθεάσεις ή -έστω- συζητήσεις… Οπότε, αυτή η γυναίκα χρησιμοποιείται. Και όλο αυτό το σούσουρο που γίνεται γύρω της, γίνεται επί τούτου, μπας και μπορέσουν κι ανέβουν αυτές οι ρημάδες οι τηλεθεάσεις. “Πιόνι” είναι κι αυτή σε αυτή την ιστορία. Και, βεβαίως, εισπράττει κι αυτή το όφελος από όλο αυτό το πράγμα που γίνεται γύρω της. Τη δημοσιότητα -που προφανώς τη θέλει απεγνωσμένα- και τα χρήματα. Παίρνει κι αυτή μερίδιο, αλλά πληρώνει το τίμημά της βέβαια”.
Είναι υπερεκτιμημένη η Ευγενία Μανωλίδου; «Μου είναι τελείως αδιάφορο! Ούτε καν την έχω παρακολουθήσει ιδιαιτέρως. Όχι! Γιατί να είναι υπερεκτιμημένη; Αφού τη βρίζουν συνέχεια. Αντίθετα, θα έλεγα ότι είναι υποτιμημένη. Είναι ένα άτομο το οποίο το βάζουν για να δημιουργείται ντόρος. Εννοείται ότι δεν τη ζηλεύω, αλλά μάλλον με συμπάθεια βλέπω αυτή την περίπτωση”.
“Υποτιμημένη” και “πιόνι” η Ευγενία;
Γιατί ο Χάρης Ρώμας χαρακτηρίζει "πιόνι" και "υποτιμημένη" την Ευγενία Μανωλίδου;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ