Στον «πάγο» το αντιρατσιστικό

Στο «ψυγείο» της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής της βουλής φαίνεται πως θα παραμείνει το νομοσχέδιο του υπ. Δικαιοσύνης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στον «πάγο» το αντιρατσιστικό

 

Στο «ψυγείο» της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής της βουλής φαίνεται πως θα παραμείνει το νομοσχέδιο του υπ. Δικαιοσύνης

Σύμφωνα με πληροφορίες του Real.gr το επίμαχο νομοσχέδιο θα κατατεθεί αύριο στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή της βουλής – όπως γίνεται με κάθε πρόταση νόμου – ωστόσο θα παραμείνει εκεί μέχρι νεωτέρας καθώς οι αντιδράσεις στο κυβερνητικό στρατόπεδο αλλά και στο κόμμα της ΝΔ είναι έντονες.

Το Μαξίμου μετά το επιτυχημένο ταξίδι του Πρωθυπουργού στην Κίνα αλλά και την σύνοδο Κορυφής που ακολουθεί δεν επιθυμεί με κανένα τρόπο να αλλάξει την πολιτική ατζέντα. Γι αυτό τον λόγο το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο θα παραμείνει όπως όλα δείχνουν για αρκετό καιρό…. στα χέρια της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής προκειμένου να εξεταστούν όλοι οι παράμετροι.

Η αντιπαράθεση του υπουργού δικαιοσύνης με τον γραμματέα της κυβέρνησης συνεχίζεται με τον Α. Ρουπακιώτη να ψάχνει για συμμάχους – είχε την στήριξη σήμερα από τους εκπροσώπους του ΠΑΣΟΚ – και τον Τ. Μπαλτάκο να διατυπώνει σοβαρές ενστάσεις.

Όπως είχε αποκαλύψει το Real.gr από το Σάββατο πηγές που πρόσκεινται στον γραμματέα της κυβέρνησης χαρακτήριζαν το συγκεκριμένο νομοσχέδιο «τερατούργημα».

 

Πηγή:real.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.