Επιτέλους βρίσκεται λύση με τα μοσχεύματα και τα υπέρογκα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι ασθενείς. Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, η ηγεσία του υπουργείου Υγείας κινητοποιήθηκε και με απόφαση του Ανδρέα Λοβέρδου, τα δημόσια νοσοκομεία από εδώ και στο εξής θα προπληρώνουν στις «τράπεζες» μοσχευμάτων του εξωτερικού, τα αναγκαία ποσά και στη συνέχεια θα τα διεκδικούν από τους ασφαλιστικούς φορείς, όπως γίνεται δηλαδή και με τα νοσήλεια.
Δόξα τω Θεώ!
Επιτέλους βρίσκεται λύση με τα μοσχεύματα και τα υπέρογκα ποσά που καλούνται να πληρώσουν οι ασθενείς.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ