Χωρίς μετρό και αύριο η Αθήνα

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό καθώς για όγδοη ημέρα η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς μετρό και αύριο η Αθήνα

 

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό καθώς για όγδοη ημέρα η Αθήνα θα μείνει χωρίς μετρό. Οι εργαζόμενοι του ΜΕΤΡΟ αποφάσισαν πριν από λίγο νέα εικοσιτετράωρη απεργία.

Επίσης, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος και Τραμ, τραβούν χειρόφρενο από τις 12:00 έως τις 16:00 ενώ τα λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 17:00.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.