ΒΙΝΤΕΟ-ΤΩΡΑ-Αποχώρησαν από το υπ.Εσωτερικών

Αποχώρησαν από το υπουργείο Εσωτερικών οι συνδυκαλιστές, εργαζόμενοι στις ΠΟΕ-ΟΤΑ. Τους ενημέρωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-ΤΩΡΑ-Αποχώρησαν από το υπ.Εσωτερικών

Αποχώρησαν από το υπουργείο Εσωτερικών οι συνδυκαλιστές, εργαζόμενοι στις ΠΟΕ-ΟΤΑ. Τους ενημέρωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος και τους ζήτησε για να μη δημιουργηθεί θέμα και να αποφευχθούν οι συλλήψεις από την αστυνομία. Η κατάληψη  του γραφείου του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών, ήταν συμβολική και είχε στόχο ένα επόμενο ραντεβού με τον υπουργό και τη διαμαρτυρία των εργαζομένων για τη διαδημοτική κινητικότητα. Οι συγκεντρωμένοι στην οδό Σταδίου νωρίτερα είχαν τραγούδησαν τα κάλαντα και έληξε χωρίς εντάσεις.

Δείτε το βίντεο

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.