Τρίωρη στάση για τους δασκάλους

Τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 14:00 έχει κηρύξει το δ.σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τρίωρη στάση για τους δασκάλους

Τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, στηρίζοντας τις κινητοποιήσεις «για την υπεράσπιση του δικαιώματος στην πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν, στόχος είναι διευκολυνθεί η συμμετοχή των δασκάλων από όλη την Ελλάδα στην κινητοποίηση που διοργανώνεται στις 12 το μεσημέρι έξω από το Υπουργείο Υγείας.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.