Συγχαρητήρια και πριμ από Μαρινάκη

Την ικανοποίησή του για τη σπουδαία νίκη του Ολυμπιακού επί της Άντερλεχτ στις Βρυξέλλες εξέφρασε ο Βαγγέλης Μαρινάκης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συγχαρητήρια και πριμ από Μαρινάκη

Την ικανοποίησή του για τη σπουδαία νίκη του Ολυμπιακού επί της Άντερλεχτ στις Βρυξέλλες εξέφρασε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο πρόεδρος της “ερυθρόλευκης” ΠΑΕ επικοινώνησε τηλεφωνικά και έδωσε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές της ομάδας για την απόδοσή τους και φυσικά για το “διπλό”.

Μάλιστα, ο Βαγγέλης Μαρινάκης υποσχέθηκε και πριμ νίκης χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό το ακριβές ποσό το οποίο θα μοιραστούν οι παίκτες του Ολυμπιακού.

Εξάλλου, ο Τσόρι Ντομίνγκες αποχώρησε με ενοχλήσεις και αύριο θα υποβληθεί σε εξετάσεις.

 

 

Πηγή: pamesports.gr

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.