Μητσοτάκης από το βήμα του ΟΗΕ: «Αναζητούμε τον διάλογο και ειρηνική συνύπαρξη με τους γείτονές μας»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Αναζητούμε τον διάλογο και ειρηνική συνύπαρξη με τους γείτονες μας» ανέφερε κατά την διάρκεια της ομιλίας του στην Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η Ελλάδα είναι πυλώνας σταθερότητας και αξιόπιστος εταίρος στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων. Στηρίζουμε τις αρχές του Διεθνούς Δικαίου. Αναζητούμε τον διάλογο και ειρηνική συνύπαρξη με τους γείτονες μας. Δεν είμαστε αφελείς. Γνωρίζουμε τις απειλές και τους κινδύνους αστάθειας της γειτονιάς μας. Η Ελλάδα ήδη ξοδεύει πάνω από το 3% του ΑΕΠ της στην άμυνα. Ενισχύουμε την οικονομία και δυναμώνουμε τις συνεργασίες μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρωθυπουργός.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.