Τζένη Μελιτά: Γιόρτασε την επέτειο του γάμου της με τον Σπύρο Μαργαρίτη με ένα ξεχωριστό πάρτι

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Τα δύο χρόνια έγγαμου βίου τους γιόρτασαν η Τζένη Μελιτά και ο Σπύρος Μαργαρίτης.
  • Το αγαπημένο ζευγάρι διοργάνωσε μία ξεχωριστή βραδιά παρέα με τους κουμπάρους και ελάχιστους φίλους.
  • Στιγμιότυπα από τη γιορτινή βραδιά δημοσίευσε η Τζένη Μελιτά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τα δύο χρόνια έγγαμου βίου τους γιόρτασαν η Τζένη Μελιτά και ο Σπύρος Μαργαρίτης. Το αγαπημένο ζευγάρι διοργάνωσε μία ξεχωριστή βραδιά παρέα με τους κουμπάρους και ελάχιστους φίλους, όπου έσβησαν μαζί κεράκια και φωτογραφήθηκαν χαμογελαστοί ο ένας δίπλα στον άλλο.

Στιγμιότυπα από τη γιορτινή βραδιά δημοσίευσε η Τζένη Μελιτά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, γράφοντας χαρακτηριστικά στη λεζάντα: “2 χρόνια γάμου, 1 επέτειος αξέχαστη με τους αγαπημένους μας κουμπάρους και άπειρη αγάπη και στήριξη”, ενώ έκανε tag και το προφίλ του συζύγου της.

Σημειώνεται ότι η Τζένη Μελιτά και ο Σπύρος Μαργαρίτης ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου τον Σεπτέμβριο του 2023.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jenny Melita (@melitajenny)

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.