ΟΣΥ: Σε διαθεσιμότητα οδηγός λεωφορείου που χρησιμοποιούσε το κινητό του εν ώρα εργασίας

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε διαθεσιμότητα πρόκειται να τεθεί οδηγός λεωφορείου, ο οποίος χρησιμοποιούσε το κινητό του εν ώρα εργασίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΣΥ, «έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες προκειμένου να τεθεί σε διαθεσιμότητα ο οδηγός».

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ. η διοίκηση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. ξεκαθαρίζει ότι η προσήλωση στο καθήκον και η τήρηση των κανόνων λειτουργίας της εταιρείας για την ασφαλή μεταφορά του επιβατικού κοινού, αποτελούν όρο απαράβατο και αδιαμφισβήτητο.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.