Ισραήλ: Έφτασε ο ΥΠΕΞ των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, για συνομιλίες με την πολιτική ηγεσία

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, έφτασε το βράδυ του Σαββάτου (15/2) στο Ισραήλ, τον πρώτο σταθμό της περιοδείας του στη Μέση Ανατολή, με επόμενους σταθμούς του τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Μάρκο Ρούμπιο: Επιβεβαίωσε στον Λαβρόφ την δέσμευση Τραμπ για τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

Το αεροσκάφος που μετέφερε τον Αμερικανό ΥΠΕΞ προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν.

Δείτε σχετικό βίντεο

Ο Ρούμπιο θα μεταβεί στην Ιερουσαλήμ και αύριο Κυριακή θα έχει συνομιλίες με Ισραηλινούς ηγέτες, κατά τις οποίες θα τονίσει την πρόταση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ να πάρουν οι ΗΠΑ τον έλεγχο της Λωρίδας της Γάζας, η οποία έχει καταστραφεί από περισσότερους από 15 μήνες πολέμου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.