Άνοιξαν οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας – Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία μετά την πορεία του ΠΑΜΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας και στο Ψυχικό καθώς ολοκληρώθηκε η πορεία αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη, που πραγματοποίησαν διάφορες συλλογικότητες και το ΠΑΜΕ.

Στην πορεία που πραγματοποιήθηκε από την πλατεία Συντάγματος προς την πρεσβεία του Ισραήλ στο Ψυχικό συμμετείχαν, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, πάνω από 4.500 διαδηλωτές.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.